Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

dinsdag 16 november 2010

Het gaat niet lekker


Zondag 14 November 2010: flauw gevallen                                                                                        Vannacht goed geslapen. Nadat ik wakker ben drink ik eerst wat thee. Hierna was ik me en kleed me aan. Ook maak ik de peg-sonde schoon en dan !!!!!!!!!!!!!!!!............ Word ik wakker en lig in op de grond in de badkamer en ben met mijn hoofd tegen een kastje gevallen. Het lukt me niet om op te staan en heb last van mijn hoofd en heup. Daar lig ik dan. Minoes geeft me kopjes en is constant aan het mauwen. Uiteindelijk lukt het me om iets omhoog te komen en mijn spijkerbroek die over de douchgordijnstang hangt te pakken. Yes mijn mobiel zit er in en bel mijn zus op. Even later is ze er en belt eerst de huisartsenpost. Er komt een huisarts aan. als ik weer wegval of zo moet ze 112 bellen. Ondertussen belt mijn zus onze ouders en die komen er meteen aan. Iets later val ik waarschijnlijk weer weg. mijn zus krijgt me niet bij en belt 112. Er komt een ambulance aan. ondertussen zijn mijn ouders er ook. Die schrikken enorm. Daar lig ik dan en reageer nergens op. Zelfs niet op pijnprikkels. Eindelijk kom ik weer bij. Op dat moment is de ambulance er ook en gelijk is de huisarts er ook. De huisarts gaat weer. De broeders komen naar boven. Ze proberen me omhoog te krijgen en met hulp van hun kom ik omhoog en loop naar de bank in de woonkamer en daar ga ik op liggen en leggen ze mijn dekbed over me heen. Daarna wordt mijn bloeddruk gemeten, hartfilmpje gemaakt, bloedsuiker gemeten en lichamelijk onderzocht. Ik hoef niet mee, maar ze vinden het wel verstandig dat ik niet alleen blijf. Ik ga naar mijn ouders. De ambulancebroeders gaan weg. Mijn moeder en zus pakken wat spullen. En met hun hulp ga ik naar mijn ouders. Bij mijn ouders op de bank gezeten en vroeg naar bed.

Maandag 15 November 2010: Gaat nog niet lekker                                                                Redelijk geslapen. Mijn moeder komt een thee brengen. Ook verwissel ik terwijl mijn sonde-voeding. Daarna val ik weer in slaap. Om 15:00 uur ga ik eens naar beneden. Na overleg besluit we dat mijn vader naar het ziekenhuis belt om  mijn controle afspraak met mijn mdl-arts op 13 dec te vervroegen. Ook kijkt mijn pa voor een second opinion. Ik drink een sapje. Ik eet 's avonds niet. Ik heb geen trek. Wel pak ik rond 20uur nog thee. Daarna verwissel ik nog mijn sonde-voeding en ga weer op tijd naar bed.

Dinsdag 16 November 2010: vervroegde afspraak en gaat niet lekker                                      Vannacht redelijk geslapen: ' S morgens verwissel ik met moeite mijn sonde-voeding. Daarna komt mijn moeder thee brengen. Daarna val ik weer in slaap. Rond een uur of 15uur ga ik maar weer eens naar beneden. Pa heeft naar het ziekenhuis gebeld. Ik kan a.s donderdag al bij mijn mdl-arts terecht. Ook heeft mijn vader met mijn Zorgverzekering gebeld over een second opinion. Ze kunnen iets regelen. De rest van de dag op de bank gezeten. ' S avond nog thee gedronken en eet een maderijntje. Daarna verwissel ik de sonde-voeding en ga naar bed. Als ik in bed lig voel ik me goed misselijk worden en het stuk fruit komt er weer uit. Met mijn pantoffel sla ik op de vloer. Mijn ouders horen het en komen naar boven. Mijn moeder ruimt de rommel open ik probeer te gaan slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten