Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

donderdag 25 november 2010

Hoe gaat het!


Zondag 21 November 2010: Rustig
Goed geslapen. Heb me vanochtend gedoucht was wel erg vermoeiend. Hierna is de sonde-voeding weer aangesloten. Omdat de sonde pas later is aangesloten krijg ik vandaag maar 1liter binnen. Maar men wou me vannacht niet wakker maken , omdat ik eindelijk goed sliep. De rest van de dag weer veel uitgerust op bed. Ben alleen uit bed geweest voor de wc. Eten gaat nog steeds slecht. Vandaag alleen 's middags bezoek gehad. Om 00:00uur is de sonde voeding weer aangesloten en doorgespoeld.

Maandag 22 November 2010: Nieuw infuus
Vannacht goed geslapen om 6:15uur is voeding weer aangesloten. Ook is mijn infuusnaald doorgespoeld , omdat ie niet goed liep. Me vanochtend toch maar weer op bed gewassen , want voel me niet zeker ben nog steeds bang om te vallen. Heb ook een nieuw infuusnaald gekregen , want deze zat niet meer goed. Om 11:00uur komt de zaalarts langs: Ze willen een nieuw onderzoek aanvragen. dit gebeurt in het VU in Amsterdam. En morgen wordt er extra bloed afgenomen voor een DNA test voor coeliakie. Dit zal onderzocht worden in Het Erasmus in Rotterdam. heb vandaag wat rond gelopen in de kamer en in de beurt van de kamer. Zowel vanmiddag als vanavond bezoek gehad. Tijdens de middag komen ze ineens al het bloedprikken voor het DNA onderzoek.

Dinsdag 23 November 2010: Geen pijnpoli dat
Wakker gelegen tot om 01:00uur de voeding is afgekoppeld en doorgespoeld. De rest van de nacht iets minder geslapen. Om 7:15uur is er bloed geprikt. Me zittend in de badkamer gewassen. Ik vraag aan de zuster hoe het zit met de pijnpoli vandaag. Ik had donderdag doorgegeven dat ik daar vandaag naar doe moest en ik begreep dat er vervoer geregeld zou worden. Maar niet dus. Ze zal de afspraak afbellen. Ik moet wel zelf een nieuwe maken. Dit vind ik een beetje raar. Ook ben ik nog gewogen58,4kg. Om 11:00uur komt de zaalarts , mdl-arts enz. langs: De aanvraag voor de entro scopie in het Vu is aangevraagd. Ik geef aan dat ik het raar vind hoe het met de pijnpoli is gelopen. Ze geven door dat men hier een nieuwe afspraak maken. Heb vandaag een rondje over de afdeling gelopen. Heb bij het lopen nog wel pijn aan mijn heup en de klapvoet. Het eten gaat nog steeds niet goed. De drinkvoeding kreeg ik ook niet echt weg , maar als dit verdund is met water lukt het wel. Zowel vanmiddag als vanavond bezoek gehad. ' S avonds heeft de zuster nog naar de insteek gekeken en weer verbonden. ziet er een stuk rustiger eruit dan een paar dagen geleden.

Woensdag 24 November 2010: Dietiste
Vannacht niet echt geweldig geslapen. De sonde-voeding is pas om 6:00uur afgekoppeld , omdat gister ochtend pas laat de voeding weer is aangesloten en de 1,5liter er nog niet in zit en dit de afgelopen vaker is gebeurd. Ik wou hem om 00:00uur eigenlijk eraf hebben, zodat ik verder gewoon door kan slapen , maar de zuster heeft me op de feiten gewezen. Omdat ik ook bijna geen eten binnen krijg besluit ik om hem aan te laten staan. Ik heb ik vannacht erg last van mijn klapvoet gehad. Veel krampen in de voet. Me vanochtend weer een bed gewassen en niks gegeten. Om 9:00uur is de voeding weer aangesloten. De zaalarts is langs geweest om 10:30uur: Er verder nog niks bekend. wel wil men de fysio inschakelen , omdat ik zo weinig beweeg. Ook gaat ze maatschapenlijkwerk inschakelen , omdat ik er goed doorheen zit. Om 11:00uur kwam de diëtiste langs: Gehad over hoe het nu gaat en over de sonde-voeding. Ze is er voor om de sonde-voeding op 24uur te zetten. De stand gaat dan naar 70ml per uur zodat de 1,5liter zeker gehaald ga worden.. Ze vindt het een goed idee om de drinkvoeding te verdunnen met water , zodat ik deze wel verdraag. Heb vandaag nog een rondje gelopen op de afdeling. vanmiddag bezoek gehad van mijn ouders. Ook kwam s'middags de zuster langs om te vertellen dat ze een nieuwe afspraak bij de pijnpoli hebben gemaakt en wel op 11 Jan 2011. Dat gaat dus niet , want dan trouwt mijn broer. Ze gaat een nieuwe maken( het zal dus pas in febr worden). het avondeten ging weer slecht. alles kwam er weer uit. De drinkvoeding gaat nu wel beter.

Donderdag 25 November 2010: Infuus eraf
Heb slecht geslapen vannacht Me lekker gedoucht en daarna de metro gelezen. De zaalarts kwam rond 11:00uur langs: Men heeft nog geen datum voor de scopie in de Vu. Het infuus mag eraf. Hierna wordt het infuus afgekoppeld. Om 17:00uur krijg ik een andere pomp voor de sonde-voeding, want de oude bleef piepen. ' S middags en ' S avonds bezoek gehad. Ook komt ' s middags een zuster nog vertellen dat ik op dinsdag 1 februari naar de pijnpoli mag. Verder rustig aan veel op bed gelegen en een keer een rondje gelopen op de afdeling.

Kami en Tano op bezoek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten