Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

vrijdag 12 november 2010

Rowwen Heze en echo knie


Zondag 7 November 2010: Rowwen Heze
Ben vandaag met mijn ouders naar America in Limburg geweest. Daar hield Rowwen Heze in hun thuishaven het slotconcert/weekend. Zondag was het zondag in t zuiden. een dag voor heel de familie. Er waren kermisatracties en een plein met tafels en banken. Er waren verschillende optredens met voor de kinderen Moniek smid. Ook was er een coverkapelfestival en natuurlijk Rowwen Heze. Rond 21:00uur was ik weer thuis. En ben maar meteen naar bed gegaan , want ik ben goed moe.


Maandag 8 November 2010: Echo Linker Knie
Heb vanochtend wat achter de computer gezeten en ben vanmiddag naar het ziekenhuis geweest voor een echo van mijn linker knie i.v.m. klapvoet.


Vrijdag 12 November 2010: Foto's laten maken
Vandaag foto's maken als cadeau voor pa en ma met kerst. Rond een uur of 15uur komt mijn zwager me ophalen om samen mijn zus op haar werk op te halen en daarna richting de fotograaf in Breda te gaan. Nadat we daar de auto geparkeerd hebben komt vlakdaarna mijn broer , zijn vriendin en mijn nichtje en neefje aanrijden. We hebben een paar mooie foto's laten maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten