Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

dinsdag 26 april 2011

Pasen en weer slechte nacht


Vrijdag 22 April 2011:Met pasen in het ziekenhuis
Vannacht tot 04:00uur goed geslapen. Toen wakker met pijn en extra paracetamol gehad. Daarna niet echt meer geslapen. Bloeddruk was weer wat laag 94/73. Ook is er weer bloed geprikt. Diëtiste langs geweest; Omdat ik aan het verzwakken ben wordt de sonde-voeding per 5ml per uur omhoog gezet. Van 42ml naar 63ml per uur. Men zet het langzaam omhoog omdat ik er anders last van krijg. Zaalarts langs geweest: Onderzoek Erasmus Rotterdam gaat door. De Bloedwaarde blijft schommelen. Als ie te hoog gaat , gaat de sonde-voeding omlaag. Het wordt dus passen in het ziekenhuis vieren. ' S middags met ma tijdens het bezoek in een rolstoel naar buiten geweest. Lekker even een rondje gedaan en op een bankje gezeten. was heerlijk. Vandaag is men weer gestart met 6 x panzytrat.


Zaterdag 23 April 2011: slechte nacht
Vannacht slecht geslapen. Tot 03:45 uur redelijk geslapen. Toen wakker geworden met pijn en extra paracetamol gehad. Hierna niet echt meer geslapen. vanochtend gewogen 58,8kg. 's ochtend met mede patiënte naar beneden geweest om te pinnen en even buiten gezeten. Daarna wat geslapen en ' s middags met ma buiten gezeten.


Zondag 24 April 2011: weer slechte nacht
Hele zware nacht gehad. Niet kunnen slapen van de pijn. Om 02:00uur extra paracetamol en tramadol gehad, maar het werkt niet. Uiteindelijk om 03:45 uur morfine spuit gehad. De pijn zakt iets, maar slapen lukt nog niet. De pijn verdwijnt ook niet helemaal. Om 9:00 uur worden er weer 2 buisjes bloed geprikt. Bloedruk was weer laag 96/72. ' S middags met ma naar buiten geweest. Om 17:15 uur is ma er weer, omdat ze mag mee eten. Ze krijg een paasdiner( heeft ze wel verdient). ik mag helaas niks. met mijn zus ' s avonds voor de eerste keer mee naar beneden geweest. was erg zwaar. hopen dat ik vannacht kan slapen.


Maandag 25 April 2011: rustig aan
Tot 03:00 uur half geslapen en wakker gelegen. Van 03:00 uur tot 07:00 uur geslapen.  Wel met pijn wakker geworden. Bloeddruk was weer laag 98/64 pols54. Met mijn zus en ma tijdens het bezoekuur naar buiten geweest. Verder veel geslapen. Ben erg moe. ' S avonds wat gelezen en nog bezoek gehad.

Dinsdag 26 April 2011: bloed blijft schommelen
Slecht geslapen had last van de pijn en de slaap niet kunnen pakken. ' S morgens is er weer 2 buisjes bloed geprikt. bloeddruk is iets beter 103/68. Ook ben ik weer gewogen 59kg. Rond 11:15 was het grote visite: Het bloed blijft het zelfde. Het gaat niet vooruit maar ook niet achteruit. Er is contact geweest met het Erasmus. De aanvraag is weg. Als het heel snel is, blijf ik hier, anders ga ik tussendoor naar huis. ' S middags met ma en een tante naar buiten geweest. daarna veel geslapen. Om 18:00uur veel pijn. Hen extra tramadol gehad. Voel me na het bezoek niet echt beter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten