Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zondag 10 april 2011

Weer Opname


Zaterdag 9 en Zondag 10 April 2011: Niet lekker en weer opname
Zaterdag
Afgelopen nacht goed geslapen, maar wordt wel met buikpijn wakker.Na het douchen ga ik op tijd boodschappen doen. Ik ben blij dat ik weer terug ben , want heb goed last van mijn buik. En duik mijn bed weer in. Om 13:00uur bel ik mijn zus op en ze komt langs. Ze belt naar de huisartsenpost. Even later komt er een huisarts langs. Hij onderzoekt me en krijg extra pijnmedicatie. Als de huisarts weg is gaat mijn zus de medicatie ophalen. Als ze terug en weer naar huis gaat. Probeer ik wat te slapen. Mijn zus komt om 22:00uur nog een keer langs. Tegen 17:30uur belt mijn moeder op om te vragen hoe het gaat. Ze vertelt of ik het al gehoord heb wat er in Alphen aan de rijn gebeurd is, maar ik weet van niks. Rond 18:00uur kom ik uit bed en kijk even naar het nieuws en zie het van de schietpartij, maar naar 10min ga ik weer terug in bed. Ik voel me alleen maar zieker worden en weet niet meer hoe ik moet liggen. Om 22:00uur is mijn zus er weer. Ze besluit om de huisartsenpost weer te bellen. Rond 23:00uur is de huisarts er. Hij voelt aan mijn buik en denkt dat het mijn alvleesklier is en besluit een ambulance te bellen. Om 23:30uur is de ambulance er. Ik krijg meteen een infuus en die wordt aangesloten. Dan loop ik met behulp van de broeders naar beneden. Mijn zus loopt met een stoel achter ons aan. Om de 10meter moet ik even zitten. ook in de lift kan ik zo zitten. Beneden in de hal wordt ik op de brandcard gelegd. Mijn zus sluit boven alles af en komt morgen mijn spullen brengen. Heb nu alleen mijn toilettas bij me en mijn medicijnen.

 

De ambulance waar mee ik naar het Amphia ben gebracht

Zondag
Iets over 00:00uur was ik bij de SEH van het ziekenhuis en wordt naar de behandelkamer (21) gebracht. Na dat er bloed geprikt is en de controles zijn gedaan. De temp was wel verhoogd 38,5c daarna ben ik onderzocht door een arts. Hierna kreeg ik een morfinespuitje tegen de pijn. Na heel wat wachten werd er verteld dat mijn alvleesklierwaarde flink verhoogd waren en dat ik dus een alvleesklierontsteking heb. Ik mag voorlopig niks eten en drinken en krijg alleen een infuus( 4 liter per 24uur) en wordt opgenomen op unit 21. wel mag ik troostslokjes nemen. Tegen 05:00uur komen ze met bed en al ophalen. en wordt naar de kamer gebracht (206). Daarna worden er nog wat vragen gesteld en de sonde doorgespoeld. Hierna kon ik eindelijk wat slapen. Om 8:00uur wordt er bloed geprikt. Daarna komen ze de controles doen temp is iets gezakt 37,8c. bloeddruk was wat laag 87/56. Heb me vermorgen op bed gewassen. Heb ook nog een morfinespuit gehad om 10:00uur heb ik ma gebeld om te vertellen dat ik weer in het ziekenhuis lig. en dat ze vanmiddag gewoon met mijn zus en zwager naar de verjaardag van mijn nichtje moet gaan. Rond 11:00 kwam mijn zus de rest van mijn spullen brengen. Vanmiddag is een tante op bezoek geweest en s'avonds mijn moeder , zus en zwager. Heb vanavond ook nog een morfinespuit gehad.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten