Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 6 juni 2011

En weer Opname


Maandag 6 Juni 2011:MDL-arts en Opname
Niet echt geweldig geslapen. Wel wat pijn en ook erg bezig geweest met vandaag i.v.m. telefoontje van de MDL-Arts.

' S morgens wat gelezen en op de laptop bezig geweest.

Om 12:45uur belt de MDL-Arts: Gepraat over hoe het gaat, Hoe hoog de voeding staat enz. Uit het onderzoek van het Erasmus is niks bijzonders uitgekomen. De alvleesklier ziet er gewoon uit, maar toch blijkt mijn alvleesklier te weinig enzymen aan te maken en wordt mijn alvleesklier snel geprikkeld. Mijn arts is een voorstander om mijn voedings-sonde te verplaatsen van maag naar de dunne darm, om zo mijn alvleesklier te ontzien en hij wil overleggen met het Erasmus om te kijken of het slim is om de galblaas er uit te halen, zodat mijn alvleesklier niet geprikkeld kan worden door de dikke gal. ( de galblaas verdikt de gal uit de lever en als er eten aan komt gaat dat er uit, zonder galblaas loopt de gal onverdikt de hele dag door naar de dunne darm). Op deze manier wordt dus de alvleesklier ontzien. I.V.M. Toestand op dit moment vind hij het beter dat ik vandaag nog wordt opgenomen. Ik moet me vanmiddag bij de SEH van het Amphia ziekenhuis molengracht melden.

Ma gaat bellen en bij de buren vragen voor vervoer. Ik stuur terwijl een e-mail rond en bel wat mensen. Een Oom van me komt ons ophalen. Samen met ma pak ik mijn tas in. Om 14:10uur is mijn oom er.

Om 14:30uur zijn we bij het ZKH. Ze weten van mijn komst. Ik mag in de wachtruimte plaatsnemen. Het is goed druk in de wachtruimte dat wordt dus wachten. Niet dus, want om 15:00uur worden we al geroepen en wordt ik naar behandelkamer 23 gebracht. Mijn oom gaat naar huis.

Er wordt een infuus ingebracht, bloed geprikt en ook nog een hartfilmpje gemaakt. Daarna komt de arts langs. Ze onderzoekt me van top tot teen. Ze gaat overleggen met mijn MDL-Arts en wacht nog op de lab uitslagen. Om 16:45uur komt de arts terug. Mijn longen en hart zijn goed. De bloeduitslagen waren redelijk. Ze waren in iedergeval beter dan in April. Ik zal zo worden opgehaald en naar de verpleegafdeling worden gebracht. Het liefs willen ze me op de MDL-afdeling hebben.

Om 17:00uur worden we opgehaald. Er is op MDL geen plaats. Ik kom voorlopig op unit 28 de interne te liggen en wel op kamer 253( 1persoonskamer).

Ma gaat beneden even wat eten, zodatik even kan rusten en dan komt ze rond het bezoekuur weer terug. Mijn zus en zwager komen ook nog en zullen ma naar huis brengen. Ook komt er nog een maat van me langs.

Ik ga op tijd slapen. Ik ben goed moe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten