Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zondag 19 juni 2011

naar andre unit


 
Vrijdag 17 Juni 2011: Verhuizing naar unit 21                                                                                   Redelijk geslapen. Een paar keer wakker geweest van de pijn. Ben nu wel erg misselijk en suf van de morfine. Vanochtend 2 buisjes bloed geprikt. Ben op bed gewassen en zelfs dat was vermoeiend en pijnlijk en geholpen met uit en aankleden. Om 9:30uur komt de zaal-arts langs. De pleister van de wond gaat eraf. De wond ziet er netjes uit en jejunostomie ook. De oude peg-sonde blijft voorlopig nog zitten tot men zeker weet dat het goed gaat met de jejunostomie. Ook de morfinepomp wordt vervangen. De urinekatheter blijft zitten tot de urine weer goed gekleurd is. Om 11:00uur komen ze me wegen 54kg en wordt de voeding verhoogd naar 42ml per uur. Het wegen kost me veel moeite, want ik moet uit bed komen en dat gaat niet zo makkelijk. Om 14:00uur ga ik terug naar unit21 en kom daar op een 2persoonskamer te liggen. kamer 208. Rest van de dag rustig aan en veel slapen.
 
peg-sonde, jejunostomie en wond


mag proberen wat te eten
 
Zaterdag 18 Juni 2011: lopen
Redelijk geslapen. wel weer een paar keer wakker geweest door de pijn, maar toen de morfinespuitje gebruikt en weer in beslaap gevallen. Gewogen 55,6kg. Me zelf op bed gewassen. Ook mag de urinekatheter eruit. Gelukkig dat scheelt weer. Heb vandaag 2 keer een klein stukje gelopen. verder rustig aan

Zondag 19 Juni 2011:  Eten
Goed geslapen iets beter dan gister. Me zelf in de badkamer op een stoel gewassen. Vandaag 4 x een stukje gelopen en iets verder dan gister. De voeding was gister al naar 63ml gezet vandaag gaat ie naar de 84ml per uur. Heb vanavond een yoghurt op en wonder boven wonder het bleef erin en ik werd niet misselijk. Ik heb ook geen last van de sonde-voeding dus ook dat gaat perfect. Eindelijk allemaal positief, maar we zij er nog niet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten