Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zondag 5 juni 2011

Gaat nog steeds niet goed


Woensdag 1 Juni 2011: Weer diëtiste gebeld
Redelijk geslapen. De voeding stond wel op 52ml. Na het douchen wat gelezen. Van 13;00uur tot 15:00uur geslapen. ' S middags nog bezoek gehad. Om 15:15uur diëtiste gebeld: Ze had gehoopt dat de mdl-arts had gebeld, maar helaas. Ze gaat nu naar de poli bellen voor een bel afspraak volgende week. Daarna belt ze terug. Na 10min belt ze terug. Omdat men een nieuw computersysteem heeft i.v.m. EPD komt ze er niet tussen. Ze gaat nu langs de poli, want ze wil dat er nu iets gebeurt en wil niet dat ik moet wachten tot 27 juni i.v.m. mijn toestand op dit moment. Na 15 min belt ze weer terug. Het is gelukt. Maandag wordt ik gebeld. Ook moet ik hem attent maken op haar e-mail. Omdat zij op vakantie gaat weet er een collega van. Het is dus nu afwachten tot maandag.


Donderdag 2 juni 2011: erg koud
Redelijk geslapen. Vanmiddag bezoek gehad en van 12:30uur tot 14:30uur geslapen. Daarna buiten gezeten. Ik heb het wel koud en kippenvel, ondanks het warme weer.


Vrijdag 3 Juni 2011: Rustig aan
Kon moeilijk in slapen komen door de pijn. Uiteindelijk om 00:30uur in geslapen gevallen.
' S morgens wat dingen op de laptop gedaan. Om 10:30uur heeft de arbo-arts gebeld: er zal een medische beoordeling naar het uwv worden gestuurd. Van 13:00uur tot 15:00uur geslapen. Daarna buiten gezeten. ' S avonds wat tv gekeken en op tijd naar bed.


Zaterdag 4 Juni 2011; Slechte nacht
Slechte nacht tot 03:00uur wakker gelegen van de pijn. Uiteindelijk de voeding maar even stop gezet. Daarna toch nog wat geslapen. Na het douchen me eigen gewogen 55kg. Daarna de voeding weer op 63ml gezet. ' S morgens wat gepuzzeld en gelezen. Van 12:30uur tot 14:30uur geslapen. Om 15:00uur richting de sporthal i.v.m. rondje Rijen. Ik zit bij het wedstrijdsecretariaat voor de uitslagen en deelnemerslijsten. Heerlijk er even tussen uit. Om 19:25uur komt ma me weer ophalen. Om 19:30uur ben ik weer thuis. Ben blij om weer op bed te liggen. Ben erg moe, maar voldaan. Om 22:00uur naar bed.


Zondag 5 Juni 2011: Rustig aan
Goed geslapen ,aar was ook erg moe na het rondje Rijen. Vanmiddag nog bezoek gehad en verder niet veel bijzonders. Hoop dat ik vannacht goed kan slapen en niet veel denk aan het telefoontje morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten