Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zondag 18 maart 2012

Voedings insteek

Zondag 18 Maart 2012: Voedings-insteek

WOENSDAG 14-3-2012 Redelijk geslapen. Maar echt geweldig voel ik me niet. De voeding staat nu op 42 ml per uur , maar zet hem nu weer terug op 21ml per uur. Ik verschoon de insteek op bed en blijf daarna nog even liggen. Verder rustig aan. Rond 16:00uur belt de MDL-Stoma verpleegkundige op. Ze vraagt hoe het gaat en hoe de insteek eruit ziet. Ik mag vrijdag terugkomen. Ik probeer de voeding vannacht weer op 42ml te zetten.

DONDERDAG 15-3-2012:
goed geslapen vannacht. De voeding staat nog steeds op 42ml. Vandaag is mijn oom verder gegaan met de badkamer. Volgende week moet ie af zijn.

VRIJDAG 16-3-2012
Goed geslapen. op tijd er uit want om 9:30uur moet ik in het ziekenhuis zijn. Het loopt wat uit. Om 10:00uur ben ik aan de beurt. De MDL-Stoma verpleegkundige kijkt opnieuw naar de insteek. Daarna loopt ze naar de chirurg. Even later komt ze terug. De chirurg komt niet. Hij stuurt me terug naar de interne. Maar dit pik ik niet. Ik ga vandaag pas weg als er een oplossing is. Ik laat me niet van het kastje naar de muur sturen. Daar geeft ze me gelijk in. Ik neem het ook haar niet kwalijk. Ze haalt de wond verpleegkundige bij. Die kijkt erna. Ze stelt voor om het de komende dagen aan te stippen met zilvernitraat en als dit niet werkt moet ik haar terug bellen. Voordat ik naar huis ga zet ik de voeding weer op 21ml, want heb er weer goed last van.
Als ik thuis ben besluit ik om vanmiddag de diëtiste te bellen. Om 13:30uur bel ik de diëtiste op. En ik vertel haar het verhaal van de insteek van afgelopen week. Als ik maandag de voeding niet op 63ml per uur krijg dan moet ik haar bellen, want dan gaat ze overleggen met mijn mdl-arts. en wacht we niet tot de zilvernitraat stokjes op zijn. Vanmiddag nog bezoek gehad van een maat van me. De voeding staat nog op.21ml.

ZATERDAG 17-3-2012:
Redelijk geslapen. Vandaag lekker rustig aangedaan. De voeding weer op 42ml gezet.
Vanavond met vrienden naar live-CD opnamen van de WC Experience in de mezz geweest. Heel de avond gestaan. Het was een leuke avond , maar wel vermoeiend. Ik was blij dat ik bed lag. Toen ik in bed lag de voeding weer op 21ml gezet.

ZONDAG 18-3-2012:
Goed geslapen. De rest van de ochtend lekker op bed gelegen. Vanochtend de voeding eerst op 42ml en na een uur op 63ml gezet. Maar was te snel dus weer terug naar 42ml en uiteindelijk.weer op 21ml. vanmiddag op de bank gezeten en vanavond nog op bezoek geweest bij ma. De voeding staat nu nog op 21ml. Straks weer proberen hoger te zetten en anders morgen maar de diëtiste bellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten