Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

vrijdag 9 maart 2012

Thuis en Badkamer

Dinsdag 28 Februari 2012: Weer thuis
Vannacht heerlijk geslapen in mijn eigen bed. Vandaag wat boodschapjes gedaan en langs de apotheek geweest en verder de tassen van de ziekenhuis opname opgeruimd. En veel op de bank gezten en wat achter de computer gezeten. Vanavond op tijd naar bed.

Maandag 5 Maart 2012: alweer een week thuis                                                                                 Ik ben alweer een week thuis. Hoe is het gegaan afgelopen week.
Woensdag 29-2:. Vannacht wat slechter geslapen had toch wat meer pijn en veel last van de insteek. Vandaag niet veel gedaan en heb veel bed gelegen.
Do 1-3-12:. Vannacht iets beter geslapen. Maar na het ontbijt wat er weer uitkomt voelde ik me goed beroerd en ben weer op bed gaan liggen. Ben er om 12uur uitgekomen en ben om 13uur samen met mijn zwager even boodschappen wisten doen. Aan het eind van de middag weer op bed gelegen.
Vrij 2-3-12:. Vannacht redelijk geslapen. vandaag niet veel gedaan was erg moe en had veel last van de insteek.
Za 3-3-12;. Goed geslapen vannacht. verder rustig aangedaan. Wat achter de computer gezeten. Vandaag laatste dag van de antibiotica kuur. Heb veel last van een bijwerking gehad. Veel naar de wc voor ontlasting.
Zo 4-3-12:. Vandaag met mijn zus op bezoek geweest bij ma. verder rustig aan.
Ma 5-3-12;. Vannacht slecht geslapen. veel pijn en last van de insteek. Vanochtend met mijn zwager mee geweest om een tuinset te halen voor hem en mijn zus. Vanmiddag weer rustig aangedaan. Ga van de week toch weer terug naar het ziekenhuis, want de kuur heeft weinig gedaan. Heb eigenlijk meer last van de insteek en soms zo pijn dat ik amper iets kan doen. moet woensdag toch naar het ziekenhuis.
Morgen gaat mijn oom verder met de badkamer
Vrijdag 9 Maart 2012: Diëtiste en Badkamer                                                                                    DI 6-3-2012: Vandaag is mijn oom verder met de badkamer gegaan. Vandaag heeft ie de lamp opgehangen, douch stang en set opgehangen en de douchecabine geplaatst. Ik heb een beetje geholpen met de douchecabine. ik was ' s avonds wel goed moe.
WO 7-3-2012: Vannacht wat minder geslapen. had wat meer pijn en last van de insteek. Vanmiddag naar het zkh geweest locatie Langedijk. Had controle bij de uroloog. De ene moment plas ik me helemaal kwijt en op het andere moment kan ik niet. 13 en 17 april moet ik terug voor twee onderzoeken en controle. Omdat het wat uitliep ben ik daarna meteen naar huis gegaan en niet meer naar de seh voor de insteek.
DO 8-3-2012: Vannacht goed geslapen. vandaag is mijn oom weer geweest. We hebben vandaag de spiegelkast opgehangen en de vandaag geleverde boiler opgehangen. Ook nog wat plankjes opgehangen. Het boren is nu klaar. Het is nu nog de boiler aansluiten. kitten en afwerken. Heb vandaag minder last gehad van mijn buik en insteek.
VRIJ 9-3-2012: Vannacht redelijk geslapen. Vandaag wat boodschappen gedaan en op ziekenbezoek in het zkh geweest. Ook heeft de diëtiste nog gebeld: Omdat ze zorgen maakt om mijn gewicht en ik het eten toch niet binnen houd. Hebben we afgesproken om het eten te laten en proberen de sonde-voeding naar 2 liter per dag te zetten. Ook moet ik mijn insteek goed in de gaten houden en evt. eens proberen om een nacht zonder sonde-voeding. om te kijken of dan de pijn minder is. Ze belt over 2 weken weer terug. Ze wil me nu weer wat beter in de gaten houden. Vanavond naar de alv van av spiridon geweest. Vandaag weer wat meer last gehad.
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten