Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zondag 23 november 2014

Weekend en leuk bezoek

Vrijdag 21 November 2014: Fysio langs geweest
Redelijk geslapen. 2 keer er uit geweest voor wc. Water dunne ontlansting. Ben iets minder duizelig, maar voel me wel wat zwak. Om 06:00 uur nog oxcynorm gehad. Rond 08:00 uur zijn de controles gedaan en is er bloed geprikt. Rond 08:50 uur me wisten wassen. Moest in de badkamer wel weer gal overgeven. En weer ontlasting. Wel nog water dun, maar wel groen van kleur (gal). Was rond 09:10 uur weer terug op bed. Zuster gebeld en wat voor de misselijkheid gehad. Ben om 09:30 uur gewogen 69,4kg. Om 10:40 uur is de zaalarts langs geweest: Bloed uitslagen zijn beter. Onderzoek buik. Overleg met Anesthesist over pijnblokkade. Rond 11:15 uur is de fysio langs geweest: Heb oefeningen geleerd om de bloeddruk hoger te krijgen voor dat ik ga lopen. Stukje over de gang gelopen, maar echt stevig loop ik niet. Bij het einde van de gang een rollator gepakt, zodat ik meer steun heb en vertrouwen krijg. Was blij dat ik weer terug op bed was. Even later komt de fysio een rollator met een infuuspaal er aan vast brengen.

Mijn Nieuwe  aanwinst!

Ben na het bezoek rond 15:35 uur zelf een stukje gaan lopen met de rollator. Was goed moe en wat duizelig en wat meer pijn in de onderbuik.. Heb om 17:45 uur weer oxcynorm gehad. Moest rond 18:00 weer overgeven. Even later komt zaalarts langs: ze gaan de voeding omzetten. Maandag beslist pijnpoli over plaatselijke injectie of rugblokkade. Rond 18:20 uur komt een zuster de voeding omwisselen. Voeding gaat weer terug naar peptamen, was net weer helemaal terug op mijn eigen voeding. Balen. Heb rond 21:35 uur oogzalf gekregen om 2 keer per dag op het wildvleesgroei te doen van de insteek.

Zaterdag 22 November 2014: Weekend
Redelijk geslapen. Om 05:00 uur wel weer oxcynorm gehad. Rond 07:40 uur Controles. Die zijn goed. Wel vertelt de zuster dat ik meer moet drinken. Me rond 09:00 uur gewassen in de badkamer. En daar weer thee en gal overgeven. Om 11:20 uur is de Mdl-Arts langs geweest: Moet meer bewegen en drinken. Hij hoopt dat andere voeding beter gaat. Rond 11:50 uur rondje op de gang gewandeld. Om 12:25 uur ben ik gewogen 68,8 kg. Heb daarna maar weer bouillon op, maar helaas kwam er weer uit. 's Middags lekker bezoek gehad van mijn ma, neefje, nichtje, zus , broer en een tante.
Het beste medicijn!

Om 15:00 uur weer thee, maar ook deze bleef er niet in. Ook de bouillon van 17:00 uur bleef er niet in. Heb om 18:30 uur nog oxcynorm gehad. ik blij misselijk en heb rond 19:00 uur een zetpil daar voor gehad.

Zondag 23 November 2014: Verassing bezoek 
Goed geslapen. Om 06:15 uur pas oxcynorm nodig gehad. De controles om 08:30 uur waren goed. Me rond 08:50 uur gewassen in de badkamer. Moest ook weer overgeven. Thee, movicolon en gal kwam er weer uit. Was om 09:20 uur terug op bed. Was bekaf en goed misselijk. aan de zuster er wat voor gevraagd. Om 09:30 uur zetpil gehad. En toen ook meteen gewogen 69,5 kg. Rond 11:15 uur zuster langs geweest: Arts is weg geroepen voor een spoed geval. Maar ik ben al wel besproken. Omdat ik te weinig drink en dus afval enz. Willen ze proberen de voeding hoger op 63ml te zetten. Aan mijn de beslissing. Ik doe het. We zullen zien. Om 11:35 uur weer een rondje op gang gelopen. Was erg vermoeiend. Om 12:30 uur bouillon, maar dat kwam er weer uit. Krijg nu ook meer last van de onderbuik. Ik wil proberen de hangende fles nu leeg te laten lopen op 63ml en dan verder kijken. Om 13:15 uur is toch nog de mdl-arts langs geweest: Ondanks last onderbuik. Toch aankijken betreft verhogen voeding en blijven bewegen. We wachten af.
Rond 14:45 uur voeding verwisseld en oxcynorm gehad. Ik probber vol te houden. Verder rustig aan. Rond 17:50 uur de movicolon er uit gegooid. Met avond bezoek veel bezoek gehad. Waaronder onverwachtsbezoek van oud collega's. We zouden vandaag met een groepje op bezoek gaan bij een oud collega in helmond. Op de terug weg zijn ze langs mij gekomen. Dit doet me goed.
Rond 20:30 uur zuster om oxcynorm gevraagd. Sinds de voeding hoger staat heb ik ook nergens zin. Heb vanmiddag alleen wat water op. Om 21:45 uur tanden gepoetst, maar moest ook weer gal over geven. Om 21:40 uur zetpil voor de misselijkheid gehad en zetpil paracetamol. Hoop dat ik vannacht kan slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten