Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

woensdag 28 september 2016

Eerste week thuis. Toch wel erg moe en Villa Pardoes met TV ploeg

Woensdag 21 September 2016: Moe
Heb goed geslapen. Ben rond 11:00 uur er uit gekomen. Lekker kopje thee gedronken en ma even op gebeld om te zeggen dat ik weer thuis ben.  Daarna wat post doorgenomen.
Me rond 13:15 uur afgekoppeld en me daarna gewassen. Hierna de eerste was gedraaid. 
Verder de auto leeg gehaald.
Ben vandaag door villa pardoes gebeld ivm het fotograferen volgende week. Er wordt een jongen gevolgd door een tv ploeg en die willen ook de fotoshoot filmen en of ik daar bezwaar tegen heb. "nee dus"
Merk dat ik goed moe ben. Ben er vanavond op tijd in gegaan.


Donderdag 22 September 2016:  Vergadering
Vandaag overdag niet veel gedaan. Wel alle spullen opgeruimd en tussen door veel op de bank gelegen.  Zou morgen eigenlijk met mijn maat naar de Efteling gaan, maar ook hij is niet helemaal lekker. Dus we gaan volgende week.
Vanavond naar vergadering geweest ivm met de clubkampioenschappen van a.s. zaterdag.

Vrijdag 23 September 2016: klaarzetten voor morgen.
Vannacht niet echt geweldig geslapen. Flink last van mijn buik. Vanochtend rustig aan gedaan en lekker de bank gelegen. Rond 14:40 uur naar a.v. Spiridon gereden om daar de sectoren uit te zetten voor morgen.  Was rond 18:30 uur weer thuis. Me rond 19:30 uur aangesloten en ben op tijd naar bed gegaan. Morgen een lange dag.

Zaterdag 24 September 2016: Clubkampioenschappen.
Rond 07:45 uur er uitgekomen en me afgekoppeld. Om 08:45 uur naar Spiridon gereden voor de gezamenlijke clubkampioenschappen met Scorpio.



Het was een geslaagde dag met prachtig weer. Stond zelf vandaag vrij. Dus wat foto's gemaakt en een keer geholpen met koffie en water rond brengen en de lunch pakketten.
Na de clubkampioenschappen was er een BBQ.  Zelf niet mee gegeten, maar wel geholpen achter de bar.
Rond 20:50 uur weg gegaan en naar nog een verjaardag gegaan. Was erg gezellig en was pas laat thuis.

Zondag 25 September en Maandag 26 September 2016: bekaf
Deze dagen zeer weinig gedaan. Was bekaf van afgelopen zaterdag en ook niet lekker. Krijg dus meteen de rekening voor zon lange gezellige dag. Wel geprobeerd wat dingen achjter de computer te doen, maar na een half uur was ik al op.

Dinsdag 27 September en Woensdag 28 September 2016: Vergadering en Villa Pardoes
Dinsdag niet echt veel gedaan. wat opgeruimd, achter de computer, een was gedraaid en de camera klaar gemaakt voor morgen. Me rond 18:30 uur aangesloten ivm morgen en in de rugzak gedaan. Daarna eerst bij ma langs geweest en daarna door naar een vergadering.
Woensdagochtend om 06:30 uur er uit gekomen en me afgekoppeld. En rond 08:00 uur richting Kaatsheuvel gereden.
Was om 08:25 uur bij Villa Pardoes. Daar eerst een bakje koffie. Terwijl kwam een van de medewerkers naar me toe die me vorige week had gebeld om te vertellen om welk gezin het zou gaan.


Heb vandaag weer zes gezinnen. Rond 09:00 uur begonnen met het eerste gezin te fotograferen. Daarna om 09:30 uur het 2e gezin.
Rond 09:55 uur naar het gezin toe gegaan waarvan de jongen gevolgd wordt. Tegelijk kwam de medewerkster ook aan lopen om mee te kijken. Ze waren boven nog aan het filmen. Terwijl met de rest kennis gemaakt.
Toen ze klaar waren zijn we begonnen met de foto shoot.  Is wel even raar om gevolgd te worden door een tv ploeg.  Soms moesten de foto's over nieuw, omdat ze nog niet klaar waren met filmen. Tussendoor werden het gezin ook geïnterviewd. Maar wat een bijzonder gezin en wat een lol hadden ze. Naderhand mijn gegevens door gegeven.
Hierna iets later met de volgende gezinnen begonnen.
Met het laatste gezin na het fotograferen nog staan praten. Rond 12:30 uur terug richting huis gereden. Onderweg nog wat boodschappen gedaan.
Eenmaal thuis op de bank gelegen. was weer goed moe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten