Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zaterdag 24 januari 2015

Eerste week thuis

Zondag 25 Januari 2015: Eerste week thuis.
Zondag 18 Januari 2015: Niet echt geweldig geslapen.  Was toch weer even wennen. Vandaag verder lekker rustig aan gedaan. Wat verder opgeruimd, post verder door genomen enz. 's Middags ook nog even op bed gelegen. Was niet lekker en moe.

Maandag 19 Januari 2015: Vannacht goed geslapen. Vandaag heel wat dingen afgewerkt. Brief aan zorgverzekering weg ivm vergoeden tpv. Sorgente gebeld om pomp en overgebleven voeding op te halen. Ze komen het woensdag ophalen. Alle spullen voor de tpv  van raboud apotheek binnen gehad. Wat veel zeg.


Nog even wat spullen gehaald ivm inrichting tpv hoek. Ik moet nog wel wennen dat als ik weg ga geen tas meer heb. Heb 4,5 jaar met de rugzak rond gelopen.   Daarna alle tpv spullen plek gegeven.



Was aan het einde van de dag wel erg moe en voelde me ook niet zo lekker. Merk nu ik thuis ben dat ik veel heb ingeleverd.

Dinsdag 20 Januari 2015: Vandaag met de computer bezig geweest. Verder niet veel bijzonders. De voeding gaat vandaag naar 16 uur. Ik bouw langzaam de uren af, omdat ik goed merk dat mijn lichaam moet wennen. 's Avonds is mijn zus nog langs geweest om samen de uittredeplaats te verzorgen.

Woensdag 21 Januari 2015: 's Morgens wat achter de computer gezeten. En de huisarts gebeld voor een afspraak ivm de tpv.  's Middags bezoek gehad namens de WOC (wedstrijd organisatie commissie) van spiridon. Een leuke kaart en kadoo bon gehad. Was erg gezellig. Rond 15:30 uur zijn de spullen van sorgente opgehaald. Zo wat meer ruimte. Verder rustig aan.

Donderdag 22 Januari 2015: Vanmiddag bij de huisarts geweest betreft de tpv. Hij had al informatie gehad van het raboud. Het 24 uurs nummer komt bij hem en de andere huisarts te liggen en bij de assistente.  Verder over de opname gehad. Hij had heel wat brieven gehad tijdens mijn opname.
De voeding is vandaag naar 15 uur gegaan.

Vrijdag 23 Januari 2015: 's Morgens lekker rustig aan gedaan.  Rond 11:00 uur bezoek gehad van mijn maat. Lekker gekletst en film en foto's zitten kijken van zijn verjaardag.  Nadat hij weg was 's middags gaan tanken en nog wat gehaald om de spullen van de tpv op te bergen. Rond 18:30 uur op de fiets met zus naar de stad gereden. Ik was bekaf. Dat viel even tegen. Even later is mijn zwager er ook. We gaan de cultuurnacht van Breda. We zijn eerst naar de grote kerk gegaan. Daar stond ma te wachten en binnen zat ook mijn broer met zijn gezin. Aan de voorstelling die hier werd gedraaid heeft mijn nichtje ook aan mee gewerkt. Haar schaduw was op de pilaren te zien. Hierna gingen hun weer naar huis. Ik en mijn zus e zwager zijn nog verder in de stad wisten kijken. We zijn als laatste naar het chasse  theater geweest. Daar eerst een rondleiding achter de schermen gehad. Was erg leuk. Hierna nog wat gedronken. Een lekkere warme chocomel, want het was goed koud. Daarna naar huis.

Zaterdag 24 Januari 2015:  Op tijd er uit gegaan en rond 09:30 uur mijn zus opgehaald en daarna op weg naar Nijmegen. Iets voor 11:00 uur waren we bij het Raboud in Nijmegen. Waar vanddag de tpv-patiëntendag werd gehouden. Was erg leuk. Eerst in een college zaal een informatief gedeelte gehad. Hierna de lunch. Het was een gezonde lunch. Naast broodjes hadden ze ook verschillende smooties.  Er was ook een snel tekenaar. Rond 15:30 uur waren we weer thuis. Verder uitgerust. De voeding is vandaag naar 14 uur gegaan.

Zondag 25 Januari 2015: Goed geslapen. Was ook goed moe na vrijdag en zaterdag. Rond 10:45 uur naar Rijen gereden. Naar a.v spiridon, want vandaag werd daar de 25e spiridoncross gehouden. De laatste keer dat ik bij spiridon was. Was met de opening van de baan. Heb uiteindelijk ook nog even geholpen bij de finish. Na de croos nog even bij gekletst. Hierna nog even bij ma langs. Was rond 17:30 uur thuis en ben op tijd naar bed gegaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten