Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

vrijdag 16 januari 2015

Training afgesloten

Donderdag 15 Januari 2015: Geslaagd!!!
Goed geslapen. Wel weer wakker van de antibioticapomp. Om 07:50 uur controles bloeddruk 95/55 de rest goed. Vanochtend met ontbijt alleen beschuit met kaas op. Om 08:30 uur gewogen 63,4kg. Rond 09:10 uur arts infectie ziektes langs geweest om het af te ronden. Om 09:40 uur  zaalarts langs geweest: Niks bijzonders. Van 10:35 uur tot 11:30 uur training gehad. Afsluiting en voeding klaar maken. Het ging goed. Morgen alleen.  Om 12:15 uur wat gegeten. Was naderhand wat misselijk en wat meer pijn. Verder wat gelezen en gepuzzeld. Van 15:30 uur tot 16:00 uur weer training gehad. Heb me nu weer aangesloten. Ging goed. Mag morgen alles zelf doen. Heb ook de bekwaamheidsverklaring  gekregen Ben trots op mezelf. Nog de rugzak uitgeprobeerd, maar is te klein en krijg morgen grotere rugzak.

geslaagd!


 
Ben om 16:30 uur even naar beneden geweest. Naar de hal bij de hoofdingang geweest om daar bij de centrale inschrijf balie me aan te melden voor mijn Raboud. Was even lekker. Om 17:15 uur gegeten, maar weer meer pijn en misselijk. Ben om 18:20 uur naar de wc geweest om over te geven. Rond 18:30 uur zuster gebeld ivm pijn en misselijkheid. Even later oxcynorm en iets voor de misselijkheid gehad. Daarna wat uitgerust. Rond 19:45 uur een rondje op de afdeling gelopen.



Vrijdag 16 Januari  2015: Alleen de tpv gedaan.
Wat minder geslapen. Zuster kwam vaak op kamer voor buurman. En voor de laatste keer 2 keer de antibiotica verwisseld in de nacht. Minder last van de Hickmankatheter. Wel wat meer last van bovenbuik. Om 07:50 uur ontbijt. Om 08:05 uur controles waren goed. Alleen pols was wat hoog 102. Daarna is er bloed geprikt. Om 08:25 uur gewogen 64kg. Rond 09:50 uur zaalarts langs geweest: Vandaag worden alvast de papieren in orde gemaakt. Krijg oproep controle thuis. Infuus weer gesneuveld en gaat eruit. De laatste antibiotica krijg ik via de Hickmankatheter. Om 10:00 uur is de voeding op. Pomp uitgezet. Infuus is er uit gehaald. Daarna naar de tpv kamer  gegaan om me daar zelf af te sluiten. Wou ook alvast de voeding klaar maken, maar voelde me niet lekker worden en meer last van de buik. Dus maar terug naar kamer. Was rond 10:35 uur terug op bed. Even later gebeld. Broeder komt langs. Krijg oxcynorm en hij doet de controles, maar zijn redelijk goed. Kom me dus weer tegen, ach rustig aan.


Om 11:00 uur tpv-verpleegkundige: Ze brengt de grote rugzak en legt hem uit. Omdat ik niet lekker ben komt ze de uittrede op de kamer verzorgen. Ik doe het zelf en zij helpt. Gaat goed. Hierna loop ik met haar mee naar de tpvkamer om te kijken wat ik morgen allemaal mee krijg. Lig rond 11:40 uur weer op bed. Om 12:00 2 spuiten antibiotica via lijn gekregen. Is wel wat meer werk, omdat lijn doorgespoeld, nagespoeld en afgesloten moet worden. Om 12:15 uur lunch. Alleen een beschuit met kaas op en wat drinken. Verder rustig aan. Wat gepuzzeld enz. Controles om 14:15 uur zijn goed. Voel me gelukkig weer iets beter. Om 16:00 uur zuster gebeld ivm met geven antibiotica en dat ik de voeding moet gaan aansluiten. Om 16:15 uur weer antibiotica via de Hickmankatheter. Daarna naar tpv-kamer geweest om voeding klaar te maken. Hierna de zuster gecontroleerd en daarna me aan gesloten. Het ging goed. Was rond 17:00 uur terug op de kamer.

voeding klaar gemaakt!
Daarna eten, maar niet veel op. Hierna  wat gelezen. Rond 18:45 uur even naar beneden geweest. Om 20:50 uur weer antibiotica. Hierna nog wat gelezen en gepuzzeld. Rond 23:30 uur gaan slapen. Nog een keer antibiotica.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten