Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

woensdag 21 oktober 2015

Botoxbehandeling gaat niet door

Zondag 18 Oktober 2015: Toch weer terug naar Morfinespuit
Slechte nacht gehad en niet omdat ze me om de 2 uur wakker maken, want wakker was ik al, maar door de pijn. Heb om 02:00 uur en 06:30 uur Oxcynorm gehad.  Ze kwamen om 00:00 uur, 02:00 uur, 04:00 uur en 06:00 uur kijken hoe het met me ging. Heb nog steeds flink hoofdpijn.
fijn dat infuus prikken!
OM 08:10 uur medicatie en ook Oxcycontin gehad. Rond 08:45 uur de tpv afgekoppeld. Even kome ze infuus door spuiten, maar is erg pijnlijk. Hij gaat eruit. Om 09:20 uur controles: de controles zijn goed, maar heb nog veel pijn, heb pijn bij plassen, urine stinkt en is erg troebel. Heb me om 09:30 uur in de badkamer aan de wastafel gewassen. Nu goed moe.
Rond 10:55 uur MDL-arts langs geweest: Ga terug op dipiloor ( morfinespuit) en ze gaat overleggen met pijnpoli. Verder rustig aan.

Om 14:30 uur zuster gebeld i.v.m. pijn. 10 minuten later de dipiloor gehad. Verder wat tv gekeken en geslapen.
Om 20:25 uur de tpv weer aangesloten en aan zuster weer dipiloor gevraagd. Even later de dipiloor gehad. Verder tv gekeken. Voel me niet echt lekker. Rond 22:00 uur medicatie en tanden gepoetst. Hoop dat ik wat kan slapen.

Maandag 19 Oktober 2015: Ingreep woensdag gaat niet door.
Slecht tot niet geslapen. Rond 02:30 uur naar wc. Voel me niet lekker. Heb veel pijn. Als ik terug op bed lig bel ik de zuster. En rond 02:45 uur dipiloor gehad. Daarna toen ik weer wou slapen heb ik gal moet overgeven. Verder niet meer geslapen.
Om 07:45 uur maar alvast wisten wassen in de badkamer. Om 08:15 uur was ik terug op bed. Was bekaf. Ook kwamen ze meteen bloed prikken. Daarna bij kraan op kamer wat water gepakt, maar voelde me meteen duizelig worden en flink zweten en ben meteen weer terug op bed gaan liggen.
Om 09:05 uur de tpv afgekoppeld. Daarna controles. Bloeddruk was wat laag. Rest goed.
Om 09:20 uur dipiloor gehad. Daarna wat uitgerust.
Rond 11:50 uur  naar de wc en weer waterdunne ontlasting en voel me weer niet lekker.
Om 12:50 uur broeder langs: ze willen urine opvangen.. 10 minuten later zaalarts langs geweest: I.v.m. pijn bij plassen enz moet ik urine opvangen. Ze gaat vandaag met pijnpoli bellen. Botoxbehandeling blaas a.s. woensdag gaat niet door. Moet eerst beter gaan. Ze vinden me nu te zwak. Is uitgesteld naar volgende week of a.s. vrijdag. We wachten af. Dit valt erg tegen. Baal dat het niet door gaat.
Verder rustig aan. Nog bezoek gehad.
Rond 15:45 uur zuster gebeld i.v.m. pijn.
Rond 16:25 uur komt vrijwilliger langs van de groep om ouderen in het ziekenhuis te ondersteunen. ( ik wist niet dat ik al zo oud was). Waarom ik op hun lijst staat snap ze niet. Ze vraagt of ik het toch leuk vind om even te praten. Ja waarom niet. Even later komt zuster dipiloor geven. Daarna verder gekletst met vrijwilligster over mijn ziek zijn en hoe ik hier mee omgaat. Ze heeft veel respect voor me. Ik ben een voorbeeld voor anderen. Ze zegt ook dat ik mijn verhaal moet om zetten in een boek! Eens over nadenken. Rond 17:30 uur is ze weg gegaan. Verder tv gekeken. Rond 19:30 uur brengen ze de tv, maar hij is nog koud. Sluit hem wat later aan. Rond 21:20 uur gesprek met zuster. Mag de dipiloor om de 4uur hebben. Rond 21:35 uur de tpv aangesloten. Veder met kamergenootjes gekletst. Om 22:10 uur zuster gebeld i.v.m. pijn en even later dipiloor gehad. Verder ook nog wat tv gekeken. Rond 23:45 tanden gepoetst en wc. Gelukkig ook wat urine kunnen opvangen. Hoop wat te kunnen slapen vannacht.

Dinsdag 20 Oktober 2015: Nieuws pijnpoli
Al heel wat geprikt in been!
 
Niet echt veel geslapen. Rond 00:45 uur patiënt erbij op de kamer. Duurde lang voor het weer rustig was. Daarna in slaap gevallen. Rond 02:30 uur wakker van het gesnurk van de nieuwe patiënt. Andere kamergenoten waren er ook wakker van geworden. Het leek wel of heel het mastbos werd omgezaagd. Uiteindelijk is ze naar andere kamer gebracht. Daarna weer wat geslapen.
Rond 04:20 uur wakker van de pijn. Even later er zuster voor gebeld en om 04:50 uur dipiloor gehad. Daarna nog wat gedoezeld, maar niet echt meer geslapen. Om 07:30 uur wat tv gekeken. Rond 09:00 uur me in de badkamer zittend gewassen.
Andere kant ook!
 
Toen ik terug op bed was. Controles. Redelijk. Bloeddruk 109/63, pols 75 en temp 37,5. En ook gewogen 73,4kg. Meteen dipiloor gevraagd. Daarna de tpv afgekoppeld en om 09:45 uur dipiloor gehad. Broeder komt ook wat materiaal brengen voor de tpv, zodat ik er niet elke morgen om hoef te vragen.
Rond 10:10 uur komt een vrijwilliger een krant brengen. Daarna de krant gelezen en verder wat geslapen.


OM 13:07 uur grote visite: Er is contact geweest met de anesthesist die in Januari 2014 de pijnblokkade heeft gezet. Grote kans dat pijnblokkade is uitgewerkt. Er wordt een afspraak ingepland en er wordt ook een nieuwe afspraak voor de botoxbehandeling gemaakt. Dus nu afwachten wanneer. Daarna bezoek gehad.
Om 14:05 uur zuster gebeld i.v.m. pijn. Even later de dipiloor gehad. Verder geslapen en radio geluisterd. Rond 18:30 uur hangen ze alvast de tpv aan de paal. Rond 18:50 uur zuster gebeld i.v.m.
pijn en weer even later dipiloor gehad..
Om 20:10 uur tpv aangekoppeld. Daarna gesprek met zuster: op haar papier staat blokkade op 22 Oktober. Zal morgen wel meer horen. Is wel erg snel. Verder wat tv gekeken.
Om 22:45 uur tanden gepoetst. Rond 23:35 uur zuster weer gebeld voor de pijn en weer dipiloor gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten