Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zondag 11 oktober 2015

Gaat niet echt lekker!

Zaterdag 3 Oktober 2015: Niet lekker
Afgelopen donderdag en vrijdag rustig aan gedaan. Donderdag wel even wat afval weg gebracht. Plastic en glas naar de containers bij de aldi. Verder op de bank gelegen en op tijd naar bed. Vrijdag  's morgens even weg geweest en verder niks bijzonder. Ik ben erg moe en wat meer last van mijn buik.
Wou eigenlijk vandaag naar de Kustmarathon in zeeland gaan kijken, maar besluit niet te gaan en lekker op de bank via omroep zeeland kijken. Ben gewoon te moe en het is toch even rijden en natuurlijk vanavond ook nog terug. Balen, maar het is niet anders.

Zondag 4 Oktober 2015: Visite en Singelloop Breda
Vannacht redelijk geslapen. Rond 10:00 uur bezoek gehad van mijn maat. even lekker bij gekletst en naar de vakantie foto's gekeken. Hij is rond 12:00 uur weg gegaan. Ben toen lekker te voet richting de stad gegaan. Om daar naar de singelloop te kijken. Mijn zus liep de 10. Bij de start van de 10 wisten kijken en mijn zus niet gezien ( terwijl ze vlak voor mijn neus voorbij kwam). Daarna bij de finish wisten te kijken. Hierna langs het valkenbergpark, kasteelplein ( finishfuik) naar de haven gelopen. Vanuit daar via de markt naar een andere plek op de route wisten kijken naar de halve marathon. En hierna nog naar de familieloop. Rond 17:10 uur rustig weer terug naar huis gelopen. Thuis nog wat tv gekeken en een lekker kopje thee op en rond 21:30 uur moe naar bed.

Vrijdag 9 Oktober 2015: bloed prikken
Afgelopen week niet veel bijzonders gedaan. Wat slechte nachten gehad, meer buikpijn en erg moe. Veel op de bank gelegen en meestal 's avonds op tijd erin. Tussendoor wel nog wat schoon gemaakt in huis. Elke dag een gedeelte. Vandaag de vloer gedaan en toen naar het ziekenhuis. Om bloed te laten prikken i.v.m. controle a.s. woensdag bij de mdl-arts. Was wel op de fiets gegaan, maar het fietsen kost me veel kracht.

Zondag 11 Oktober 2015: Wandeling
Vrijdag op zaterdag slecht geslapen. Dus 's morgens wat langer in bed blijven liggen. 's middags wat spullen naar de berging gebracht en verder niet veel gedaan.
Vannacht weer heel slecht geslapen en ben daarom uiteindelijk om 07:00 uur er uitgekomen en ben rond 08:00 uur in het mastbos gaan wandelen. Even mijn hoofd leeg maken. lekker gelopen en van de natuur genoten. Wel een paar keer het pufje gebruikt, maar het was heerlijk. Daarna met me zus nog bij ma langs geweest. Zo meteen lekker mijn bed in. heb goed last van mijn buik.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten