Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

dinsdag 27 oktober 2015

Leuk bezoek gehad!

Vrijdag 23 Oktober 2015:  Gezellig bezoek gehad
Niet echt geweldig geslapen. Rond 01:25 uur zuster gebeld en met zuster naar wc gelopen. Rond 05:15 uur zuster gebeld i.v.m. pijn en Oxcynorm gehad. Tussendoor wel way geslapen, maar niet veel.

Om 08:20 uur de tpv afgekoppeld en daarna medicatie gehad. Rond 08:40 uur controles goed. Overleg of medicatie nog omhoog kan. Ben om 09:00 uur gewogen 73,95kg. Daarna meteen bed verschoond. Om 09:20 uur zuster om Oxcynorm gevraagd en gehad.
Van 09:50 uur tot 10:20 uur op rand van gewassen. Was zeer vermoeiend en pijnlijk, maar heb het toch maar weer gedaan. Ook even inr gemeten en natuurlijk te laag 1,1. Straks aan zaalarts vragen, want ben hier niet blij mee.
Om 10:40 uur even zelf naar de wc gelopen, maar toen ik aan andere kant van het bed was. Voelde me niet echt lekker en even op rand van het bed gezeten. Daarna toch maar naar de wc. Weer veel dunne ontlasting. Voelde me nog steeds niet lekker. Dus toch maar gebeld. Broeder heeft even bloeddruk gemeten, maar was goed. Daarna even met broeder terug gelopen naar bed.
Rond 11:00 uur is er bloed geprikt. Om 11:40 uur zaalarts langs geweest: Pijn medicatie aangepast. hoop zo het weekend door te komen. ze gaat nog naar de urine kijken. Ze gaat overleggen met internist, want volgens dossier mocht bloedverdunners stoppen. Iets klopt hier niet!
Rond 13:15 uur alleen naar wc geweest. Ging redelijk. Even later broeder gebeld i.v.m. met pijn en ook gehad.
Om 14:00 uur staat mijn nichtje alleen bij de deur en kom heel rustig de kamer binnen. Ma en neefje komen zo, want moest naar wc. Ze pakt de kruk en doet haar jas uit. Helemaal alleen gevonden waar ik lig. Knap hoor! Even later komt mijn schoonzus en neefje ook en even later ook ma.
Om 16:30 uur lig ik nog alleen op de kamer. Alle kamergenootjes zijn naar huis.



Even later trombosespuit en medicatie en meteen Oxcynorm gehad
Verder rustig aan. wel weer een patiënt bij gekomen. rond 20:00 uur tpv aangesloten en rond 22:00 uur nog een keer Oxcynorm gehad.

Zaterdag 24 Oktober 2015: Gaat nog niet lekker!
Niet echt geweldig geslapen. Om 01:20 uur en 06:00 uur Oxcynorm gehad. En om 03:00 uur en 07:45 uur naar wc.
Ook rond 08:20 uur weer naar wc. Weer  waterdunne ontlasting en weer ben ik niet lekker.
Om 08:50 uur de tpv afgekoppeld. Om 09:10 uur controles: bloeddruk 110/68, pols 100 en temp 37,5. Rond 09:30 uur medicatie en extra trombosespuit? meteen Oxcynorm gevraagd. Zuster even later terug met Oxcynorm. Trombosespuit staat op 2 keer. Heeft zaalarts verandert, Fijn dat ik het weet.
Rond 10:05 uur naar badkamer geweest om me aan de wastafel te wassen. Weer naar wc geweest. Dun, slijm en groenig. Ik werd weer niet lekker en dus gebeld. Met zuster terug naar bed gelopen en even plat gelegen.
Verder rustig aan
Om 12:25 uur Hickmannkatheter verzorgd. Daarna medicatie en ook de Oxcynorm, want die gaat naar 6 keer standaard. Er veranderd niks , want slik hem al sinds donderdag 6 keer per dag. Verder rustig aan. Wat gepuzzeld en gelezen.
Om 17:25 uur zuster gebeld i.v.m. nog geen medicijnen van 17:00 uur.
Rond 17:30 uur medicatie en Oxcynorm gehad.
Om 19:00 uur bezoek gehad van een kennis met haar tweeling van 16 weken oud. Wat was het leuk. zelfs de fles nog gegeven.


Rond 20:30 uur de tpv aangehangen. Pas om 21:00 uur de tpv aangesloten, want nacht duurt een uur korter. Om 21:30 uur medicatie en Oxcynorm gehad. Rond 21:55 uur gesprek zuster. Verder tussendoor tv gekeken Elke avond naar een Jamesbond film kijken.

Zondag 25 Oktober 2015: Rustig aan
Slechte nacht gehad door veel pijn.  Om 01:25 uur en 05:30 uur  Oxcynorm gehad. Om 03:30 uur en 05:40 uur weer naar wc. Om 08:25 uur de tpv afgekoppeld. En om 08:35 uur medicatie en Oxcynorm gehad en zelf de trombosespuit gezet. Verder wat gekletst. De controles om 09:45 uur waren goed. Rond 10:35 uur zittend aan wastafel in badkamer gewassen. Om 10:55 uur terug op bed.
Om 11:10 uur MDL-arts langs geweest: Ze gaan pijnpoli bellen voor een goede tussenoplossing. Bv verhogen morfinepleister. Rond 14:00 uur bezoek gehad Mijn zus, zwager, ma en mijn nichtje weer. Ze logeert bij mijn zus voor de 2e keer en weer lig ik in het ziekenhuis. Flink balen.



 Daarna wat geslapen. Rond 17:20 uur medicatie en Oxcynorm en trombosespuit. Zuster vraagt zich af waarom ik zoveel krijg. Ik zeg haar i.p.v. de bloedverdunners. Ze kijkt het even na.
 Rond 19:50 uur zuster met zak tpv, maar is nog koud. Rond 20:30 uur medicatie en meteen infuus eruit gehaald. Hierna de tpv aangesloten en daarna lekker tv gekeken. Om 21:30 uur weer Oxcynorm.

Maandag 26 Oktober 2015: Toch urineweginfectie
Weer slechte nacht. Om 00:30 uur en 04:30 uur de Oxcynorm gehad en rond 05:15 uur naar wc. Weer gal overgegeven en dunne ontlasting. Daarna toch nog in slaap gevallen en tot ongeveer 07:30 uur geslapen. Om 08:30 uur de tpv afgekoppeld en daarna weer naar wc. Om 08:45 uur controles goed. Rond 08:50 uur medicatie en Oxcynorm gehad. Daarna rond 09:10 uur me gewassen. Hierna even in een stoel gezeten. Daarna op bed gelegen en krant gelezen. Weer van vrijwilliger gekregen.
Rond 11:45 uur zaalarts langs geweest: Ze gaat kijken voor verhogen pijnmedicatie. Net uitslag urinekweek binnen, zoals gedacht een urineweginfectie. Dus weer aan de antibiotica. Rond 13:25 uur bezoek en om 14:00 uur en 14:10 uur weer wc voor ontlasting. Verder wat geslapen.
Om 17:00 uur medicatie en Oxcynorm en ook gestart met de antibiotica. Om 18:00 uur is alvast de tpv aangehangen. Kan ie op kamertemperatuur komen.
Daarna tpv gekeken. Rond 19:45 uur de tpv aangesloten en daarna even een rondje op de afdeling gelopen. Was zeer vermoeiend en even lekker. Daarna weer wat tv gekeken. Rond 21:45 uur tanden gepoetst. Daarna Oxcynorm ingenomen en andere medicatie. Hoop wat te kunnen slapen. Heb veel last van mijn rug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten