Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 23 december 2013

Datum Operatie


Zondag 22 December 2013: Misselijk
Heerlijk geslapen vannacht. Werd pas rond 07:30 uur wakker. Rond 08:30 uur gaat het licht aan, gordijn open en krijg ik een lekker kopje thee.  Om 08:55 uur worden de controles gedaan. Ze waren goed. Daarna medicatie en meteen de oxcynorm gehad. Heb me rond 09:20 uur gewassen. Was om 09:45 uur weer terug op bed. Rond 10:10 uur heb ik wat voor de misselijk gehad. Omdat om 11:00 uur de misselijkheid nog niet over is. Hebben ze de voeding lager gezet naar 42ml. 's Middags na het bezoek wat geslapen. Om 16:50 uur is de morfine pleister verwisseld en heb ik oxcynorm gehad. Vanaf 18:00 uur wat tv gekeken en rond 19:00 uur wat bezoek gehad. Om 21:00 uur hebben ze de nacht medicatie neergezet en heb alvast oxcynorm gehad. Rond 21:30 uur zijn de controles gedaan. Bloeddruk goed. Temperatuur wat verhoogd 37,8. Om 22:00 uur tanden gepoetst, medicatie ingenomen en gaan slapen.


Maandag 23 December 2013: Datum Operatie
Redelijk geslapen tot 05:00 uur. Toen wakker geworden van de pijn. Een zuster gebeld en oxcynorm gehad. Rond 08:10 uur medicatie gehad en controles gedaan. Bloeddruk wat laag 100/62 en temperatuur 37,9. Ben me om 08:45 uur gaan douchen. Heb om 11:10 uur zuster gebeld i.v.m. de pijn. Weer oxcynorm gehad. Rond 11:15 uur is de zaalarts langs geweest: Ze staat er van te kijken dat ik er nog ben. Ze vindt dat ik een rot weekend heb gehad. A.s vrijdag wordt ik waarschijnlijk geholpen i.v.m. de sonde. Dus helaas kerst in het ziekenhuis. Heb rond 12:00 uur even een rondje gewandeld en om 16:00 uur ook. Heb rond 17:00 uur medicatie gehad en meteen de oxcynorm. Daarna even tv gekeken. Om 18:00 uur zijn er 2 chirurgen langs geweest: Morgen is er een patiënt uitgevallen. En wordt ik dus morgen al geholpen. Dus morgenmiddag operatie. Wel moet ik rekening houden met complicaties, omdat mijn buik al vaker is open geweest. is er kans op verklevingen. Ook kan er een gaatje ontstaan in de dunne darm. Dit kunnen ze meteen zijn of pas later merken als alles weer dicht. Heb ik kans dat ik op de ic kom en er is kans op een stoma. Het is even slikken, maar ik heb geen keus. 's Avonds bezoek gehad en mensen op de hoogte gebracht. Met mijn zus nog mee naar beneden geweest. Ben om 22:30 uur gaan slapen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten