Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

woensdag 25 juni 2014

Opruimen

Woensdag 25 Juni 2014: Spullen Minoes Opruimen
Heb tot 02:00 uur wakker gelegen. Ik kon moeilijk in slapen komen. Lag veel aan Minoes te denken, maar omdat ik zo moe ben val ik uiteindelijk toch in slaap. Heb tot ongeveer 10:00 uur uitgeslapen.
Heb meteen een was aan gezet met allemaal handdoeken waar minoes op heeft gelegen. Als ik me gewassen heb en de voeding verwisseld. Drink ik een bakje thee. Hierna ga ik opruimen. Gooi de oude kussen en deken waar Minoes in de slaapkamer op lag weg, de oude krabpaal gaat ook weg en de laatste nieuwe haal ik uit elkaar. Daarna doe ik een afwas met alle etensbakjes enz. Ook ruim ik de kast op waar al haar eten stond. Als de was klaar is en heb opgehangen. Doe ik van de bank en stoelenkussen de haren opzuigen, maar er ligt niet veel op.
Hierna ga op internet rond kijken na een mooie urn. Na een tijdje kom ik een mooie tegen. Een beeld van een poes als urn. Ik ga hem meteen bestellen. Dan blijkt dat hij niet op voorraad is en dus niet morgen in huis heb, maar pas eind volgende week. Dus morgen doorgeven date as van minoes toch in de tijdelijke urn gaat een bamboekoker.  Hoop dat ik vannacht kan slapen
 

 




 





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten