Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 23 juni 2014

Slecht Nieuws

Maandag 23 Juni 2014: Slecht Nieuws
Vannacht in woonkamer bij Minoes blijven slapen.  Ze heeft veel onder de bank gelegen. Rond 01:00 uur kwam ze onder de bank vandaan om wat te drinken. Hierna kwam ze bij me liggen. Ze gaf me kopjes en likte me af. Na een half uur ging ze weer onder de bank liggen. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. Rond 08:00uur eruit gekomen. Me gewassen, aangekleed en de slaapspullen op geruimd. Om 09:00uur de dierenarts gebeld. De dierenarts van Minoes begint pas om 10:30uur. Het is nu wachten.
Rond 12:00uur belt de dierenarts op. Ik vertel hoe het weekend is gegaan en dat het niet goed gaat met Minoes. Omdat Minoes vorige week nog niet geel was en nu dus wel en er weinig levenslust in zit. Blijkt dat de medicatie niet aanslaat en de ziekte  gaat winnen. Er is niks meer te doen. Waar ik van het weekend al bang voor was komt uit. Het komt erg hard aan, maar ik laat Minoes niet verder lijden. Ik spreek met de dierenarts af dat ik morgen om 11:30uur langs kom om Minoes in te laten slapen. Ik leg de telefoon neer...................... en barst in tranen uit.

Minoes net 6 weken oud en net 5 min bij me binnen.

Deze foto is half mei gemaakt


De rest van de dag veel bij minoes geweest. Ondertussen krijg ik heel veel lieve reacties, berichtjes enz binnen van vrienden. Morgen gaat me zus mee.

De laatste selfie met het baasje!


Minoes komt soms onder de bank vandaan om te drinken en me kopjes te geven. Rond 17:00uur komt ze toch miauwen om eten en springt zelf op de tafel, maar dat gaat maar net goed Gister ging dat nog makkelijker. Ik maak toch maar eten voor haar klaar, maar ze loopt er om heen, kijkt me aan en miauwt. ze likt af en toe er aan, maar uiteindelijk loopt ze weer naar de bank. Dit is zo zielig om te zien. Ze wilt wel eten en heeft honger, maar het gaat niet. Ik krijg zelf ook maar amper me soep weg. Rond 20:00 uur ga ik de plantjes op het balkon water geven en wat ik niet verwacht. Gebeurt toch.
 Minoes komt langzaam onder de bank vandaan en staat in de deuropening van mag ik. ( normaal kwam minoes ook altijd op het balkon als ik op het balkon was). Ze gaat op het balkon zitten en kijkt om zich heen. Ze heeft zo ruim een half uur gezeten. Als ik haar zo zie zitten zie ik goed dat minoes erg mager is en erg verzwakt. Maar wat was dit een heerlijk half uur!

Minoes voor het laast op het balkon. Nog even met baasje van de zon genieten.


Rond 22:00uur leg de slaapspullen  weer in de slaapkamer. Ik ga nu echt naast de bank liggen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten