Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

donderdag 14 mei 2015

Mini vakantie Duitsland dag 1

Donderdag 14 Mei 2015: Phantasialand
Om 06:45 uur gaat de wekker. Na een bakje thee sluit ik de tpv af, was me en kleed me aan. Daarna maak ik alvast een zak TPV klaar voor vanavond en stop deze in de rugzak. Stop wat krentenbrood en drinken in de koeltas. Rond 07:40 uur ga ik naar benenden en zet de spullen in de auto. even later komt mijn maat en vertrekken we richting Duitsland.

Chipas
Rond 10:00 uur zijn we bij Phantasialand in Brühl. We parkeren de auto en gaan het park in. We gaan eerste naar de in 2014 geopende nieuwe wildwaterbaan de Chipas met de steilste wildwaterafvaart (53%) te wereld. Het was hier wel heel lang wachten. Maar een geweldige wildwaterbaan.






Chipas












Hierna lopen we naar Wuze Town voor de Winja's fear en force achtbaan. Het wachten valt hier mee.
Winja's Fear en Force
Daarna zijn we in de Temple of the night Hawk gegaan. De langste donkerachtbaan ter wereld. Hierna ga we in de attractie Hollywoodtour. Hierin lunchen we ook meteen.
Daarna in Maus-au-Chocolat. Een interactieve funride in 3D.

Daarna in de Black Mamba ( hangende achtbaan),
Black Mamba



de Colorado Adventure ( Mijn achtbaan), Geister Rikscha ( Spookhuis), Feng ju Place ( Draaiend Huis), River Quest ( Wateracctractie) en daarna de Mystery Castle ( Bungee drop, vrije val 65 meter).

 
River Quest

 
Mystery Castle
De attracties die we wouden doen hebben we gehad. We gaan naar de Chipas voor nog een rondje, maar het nog steeds erg druk. We besluiten de Winja's nog een keer te doen. Onderweg nemen we nog een lekker ijsje. Omdat het druk is blijf het park langer open. We kijken wat we nog kunnen gaan doen. De chipas wachtrij is al dicht. Dan maar de Black Mamba. En we kunnen ook nog in Colorado adventure.
Colorado adventure
Het was prachtig weer en ondanks de drukte vielen de meeste wachtrijen mee, soms konden we er meteen in. Rond 19:10 uur zitten we in de auto en begin het te regenen. We besluiten Brühl in te rijden om te eten. Rond 20:15 uur rijden we richting Kerpen naar het hotel.
Daar aan gekomen sluit ik in de kamer meteen de TPV aan. Het is wat behelpen, maar het is goed te doen.
Mijn TPV Tafel in de hotelkamer
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten