Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 11 mei 2015

Radboud en training

Maandag 4 Mei 2015: Telefoon Radboudumc
Omdat ik gister de voeding later heb aangesloten kan ik ook lekker uitslapen.
 Om 9:30 uur gaat de telefoon, maar omdat er verborgen nummer op staat neem ik hem niet op. Maar even later gaat mijn mobile (privé nummer). Ik neem op, want dit kan het ziekenhuis zijn.
Het is een TPV-verpleegkundige van het Radboud. Omdat sommige bloedwaardes bij de controle op 13 April niet helemaal goed waren, moet ik vandaag bloed laten prikken hier in het ziekenhuis. Ze stuur via een email het labformulier toe.
Ik besluit maar meteen om uit bed te komen. Heb tijdens een bakje thee. Mijn inr waarde gemeten en doorgestuurd en meteen mijn medicatie voor komende week klaar gezet.
Daarna mijn voeding afgesloten en lekker gedoucht.
Ben rond 13:30 uur naar het Amphia ziekenhuis gefietst. Bij de balie van de bloedafname was het even uitzoeken hoe en wat, want het labformulier was niet compleet.
Na even wachten was ik aan de beurt. Het bloedprikken ging weer eens niet zoals het moet.  In de arm kwam de eerste keer niks uit. Tweede keer lukte het wel. Daarna is er ook nog bloed geprikt uit het oor, maar omdat het niet bruikbaar was. Moest het opnieuw.
Hierna met een omweg naar huis gereden.
Toen ik thuis was. Werd ik rond 16:00 uur weer door de TPV-verpleegkundige gebeld. Gelukkig de bloedwaardes waren genormaliseerd.

Donderdag 7 Mei 2015: Weer training
Dinsdag en woensdag niet veel gedaan. Gewoon lekker uitgerust. Woensdagavond nog wel na een vergadering geweest.
Donderdagochtend wat thuis bezig geweest. Ik wou 's middags  gaan wandelen, maar het regende. Volgens buienrader zou het vanaf 17:15 uur droog blijven. Mooi dus.




Ben Om 17:30 uur gaan wandelen. Heb een mooie ronde gelopen via Teteringen en de wijk waterdonken. Had in het begin een viaduct en na ruim 11km en dat merkte ik wel. Het was heerlijk weer om te lopen. Heb wel wat langzamer gelopen. Heb 12.7km gelopen in 2:20uur. Het ging redelijk, maar het op het laatst wel zwaar en moest toen nog het viaduct over, maar heb het weer gedaan. Ben best trots op mezelf.

Maandag 11 Mei 2015: Verjaardag zus en verder rustig
Na goeie nachtrust vrijdagochtend rustig aan gedaan. 's Middags nog op me gemak een rondje gefietst om wat boodschappen te doen.
Zaterdagmiddag bij mijn zus op bezoek voor haar verjaardag.
Zondag langs de vrijmarkt geweest waar mijn Tante stond voor Team to(o)n. Het was lekker weer dus lekker op de fiets geweest.
Maandagochtend is mijn tante op bezoek geweest. A.s woensdag gaan we met naar valkenburg om daar te wandelen. 's Middags nog lekker een rondje gefietst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten