Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

vrijdag 29 mei 2015

Even spannend en de laatste dingen regelen.

Dinsdag 26 Mei 2015: INR blijft te laag?
Vandaag weer de INR gemeten, maar is nog steeds te laag. Hij is nu 1.9.
Even later krijg ik mijn nieuwe doseerlijst binnen. Ik moet volgende week dinsdag weer prikken, maar ben dan in Frankrijk. Ik bel even de trombosedienst. Na overleg mag a.s Vrijdag extra prikken. Als ie goed is hoef ik niet in Frankrijk  te prikken, maar pas als ik terug ben. Verder vandaag alvast gang en slaapkamer schoongemaakt.

Woensdag 27 Mei 2015: Vol me niet lekker!
Vannacht zeer slecht geslapen. Vanochtend de TPV spullen voor Frankrijk klaar gezet.  wou eigelijk de keuken schoonmaken, maar voel me echt niet lekker. Heb zelf even gedacht om de huisarts te bellen, maar doe het niet. Ben te bang dat ik naar de seh wordt gestuurd enz. Ik denk dat het gewoon de spanningen zijn. Uiteindelijk ben ik op de bank in slaap gevallen en word rond 15:00 uur ineens wakker.
Ik wou vandaag eigenlijk te voet naar de stad om wat spullen te halen. Ik besluit om toch nog even met de fiets te gaan, anders wordt het erg krap deze week. Ben rond 18:00 uur weer thuis.

Donderdag 28 Mei 2015: Wandeling
Vannacht beter geslapen. Heb vanochtend de badkamer en woonkamer schoon gemaakt. Aan het begin van de middag de keuken. Ben rond 15:00 uur gaan wandellen. Ik moest nog wat boodschappen hebben. Ben dus te voet gegaan, om zo meteen te trainen. scheelt weer tijd. Het ging redelijk lekker. Wel wat last van mijn buik. Was rond 18:00 uur terug. Vanavond alle spullen ingepakt en TPV bestellijst gemaakt.

Vrijdag 29 Mei2015: Laatste dingen!
Vanochtend Weer de INR waarde geprikt. Yes hij is boven de 2. Daarna meteen doorgegeven. En nu afwachten. Ondertussen bestelling TPV geregeld. Moet eigenlijk pas volgende week, maar ben dan niet thuis. Dus dan nu maar. Rond 11:00 uur heb ik mijn nieuwe doseerlijst binnen. En yes ik hoef in Frankrijk niet prikken. Hoef pas op maandag 8 Juni.
Verder nog wat laatste boodschappen, auto wassen en medicatie ophalen.

Morgen bij spiridon helpen spullen voor rondje Rijen klaar te zetten, tanken en Eind van de middag richting Venlo om daar naar het optreden van mijn nichtje te kijken
En dan zondag op weg naar Frankrijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten